آنجا راهی آبی...؟

روزی همه مان از پشت یک نگاه خواهیم دید و آنگاه...

آنجا راهی آبی...؟

روزی همه مان از پشت یک نگاه خواهیم دید و آنگاه...

آرزوی امشب آبی؟!

انگار کسی میگفت امشب شب مهمی است

نمیدانستم قضیه چیست؟ کیست؟ کجاست؟ و حتی برای چه هست ؟

اما یکی آمد آرام در گوش هایم زمزمه کرد:

آرزو کن !

و من چه باید میگفتم؟

اما چیزی نگفتم !

دلیل داشت دلیلی سرد و آبی

من هیچ وقت نفهمیدم آرزو چیست؟!

این آدم های اطرافم همیشه باری از آرزو ها به دنبالشان میکشند اما...

من آرزو را خوب میشناسم آرزو این که آنان میگویند نیست !

آرزو آرمانی است نمیدانم کجایی اما خوب میشناسمش

سوگند آرزو این نیست که آنان میگویند!

آرزو خیلی با ارزش تر از این حرفهاست

و این است که هیچ وقت نتوانسته ام سه آرزو همزمان به غول چراغ جادو بگویم!

دیروز ساعت ها با وجودم تنها حرف زدم و آخر سر ما یک آرزو برای امشبمان پیدا کردیم و آن اینکه:

امشب آرزو کنیم آرزوی زمین و آسمان برآورده شود

ودیگر اینکه آرزو کنیم امشب همه بفهمند آرزو کیست!

 

"شب آرزو ها به همتون مبارک امشبو از اعماق وجودتون احساس کنید حتی اگه مثل من نمیدونید چیه و برای اونایی که آرزو کردن بلد نیستنم آرزو کنید !)


(دست نوشته های منstudent)

نظرات 12 + ارسال نظر
با مزه پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 05:26 ب.ظ

ببین شما دیگه خیلی سختش کردی آرزو همینیه که هست میخوای بخواه نمیخوای نخواه

واقعا بامزه ای!
باید بیشتر فکر کنم منم میدونم آرزو همینه که هست ولی آخه همینی که هست چیه؟

برعکس پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 05:42 ب.ظ

آفرین آفرین ببین داری یه کم منفی نگر میشی دیکه داره درس میشه

منفی ؟من؟
شاید!آخه کجاش منفی نگریه!

saeb پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 05:52 ب.ظ


•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•
::: ...*...*...*...*...*...*...*...*...::::::::::::::
*: :: آپــــــــــــــــم زود بیـــــــــــا! :::::::::::::::::::::
•.. (,('')('')¤...*...*...*...*...*...*...*...*...:::::::::::
¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸¸.•*´¨`*•.¸

۱.سلام
۲.آخه داداشی مگه نگفتم ازین شوخی های بی مزه با من نکن!
۳.به هر حال ممنون باهوش
۴. امر دیگه ای نیست فعلا

Street Group پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 06:14 ب.ظ http://streetgroup.blogsky.com

مرررررررررررررسی که تبریک گفتی.....ایشالله تولد شما

خواهش میکنم اگه زندگی میکنیم وظیفمونه بقیه رو خوشحال کنیم
بازم تولدتون مباااااااااااااااااارک
البته کادویی که ژینوس بهتون داد تک بود
خیلی دلم میخواست یکی یه کادو اینجوری به من بده!

علی پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 11:03 ب.ظ http://beiha-safa.blogsky.com

یه سال از ما بزرگ تری بازم سر بزن موفق باشی!

بله البته
شما هم موفق باشید

آدم بتنی پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 11:10 ب.ظ http://donya-e-khakestary.blogsky.com


امشب آرزویی کن !
گوشهای خدا پر از آرزوست .
و دستهایش .
پر از معجزه .
امشب . آرزویی کن !
شاید کوچکترین معجزه اش . . بزرگترین آرزوی تو باشد !!!

لینکت کردم با اجازه:)

آرزو زیباست آنقدر زیبا که با این چشمان اینجایی نمیتوانم زیبایی اش را ببینم اما انگار میدانم دوستش دارم
ممنون که سرزدی
با نام دنیای خاکستری لینک شدی

حسین جمعه 5 خرداد 1391 ساعت 09:46 ب.ظ http://hadisenafs.blogsky.com

سلام بر دوست عزیزم ...

میدونم کمی دیر شد ولی من هم آرزو میکنم به آرزوتون برسید ...

تاخیر منو در جبران لطفتون ببخشید سعی میکنم در آینده مرتب بهتون سر بزنم ...

به اسم " آنجا راهی آبی ...؟" لینکتون کردم ...

یاعلی

سلام
باعث افتخاره که سر میزنید
لینک شدید

reza یکشنبه 7 خرداد 1391 ساعت 06:33 ب.ظ

چرا نمیشه برای پست های بالا نظر گذاشت؟

ببخشید واقعا نمیدونم چی شده

ژینوس دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 11:32 ق.ظ http://kooleh-poshti.blogsky.com

ولی من انقدر آرزو کردنو سخت نمیگرم... هرچند بعضی وقتا واقعا میمونم که واسه خـــــــــــــــــــــــــودم از خدا چی باید بخوام!

گاهی بخاطر همین سخت نگرفتن ها آرزوهایی داریم که آرزو نیستن

pink سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 11:26 ق.ظ


wow
درکش خیلی سخته ولی شدنیه
تا حالا بهش فکر نکرده بودم

خوشحالم که به یه چیز جدید رسیدی

اتیش پاره یکشنبه 4 تیر 1391 ساعت 10:05 ق.ظ http://www.almefizik.blogfa.com

[:S0 27:]سلام دوست عزیزم وبلاگت very nice
وای عجب شعرای خفنی میگی من که بغل دستیتم نمی دونستمبه امید festival

سلام دوست عزیز ممنون که سر زدین
باعث افتخاره که وب و کارام رو پسندیدین امیدوارم بتونم روز به روز بهترش کنم تا شما خوشحالتر باشین
بازم سر بزنین خوشحال میشم!

اتیش پاره چهارشنبه 21 تیر 1391 ساعت 10:32 ق.ظ

salam khobi cheghadr delam barat tang shode baram email befrest sherat toooooooooooop

سلام بانو !
ازین ورا راه گم کردی؟
خدا رو شکر بلاخره آدرس میلتو گذاشتی اگه نه با این اسم محال بود بفهمم کی هستی!
ممنون که میپسندی دختر!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد