آنجا راهی آبی...؟

روزی همه مان از پشت یک نگاه خواهیم دید و آنگاه...

آنجا راهی آبی...؟

روزی همه مان از پشت یک نگاه خواهیم دید و آنگاه...

!


There are things that are so serious that you can only joke about them

Werner Heisenberg

نظرات 5 + ارسال نظر
مژده سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 01:34 ب.ظ

سلام دوست عزیز...مرسی از لطفت نظرت رو تو وب کاکتوس دیدم....شاید یه وب جدید بعد از امتحانای این ترم ساختم میم آدرسش رو میدم....راستش یه کم به خاطر کسایی که میومدن و سر میزدن حذفش کردم ولی شما دوستای خوبم رو هیچ وقت ول نمیکنم که......تا بعد...

سلام مهربونم....
وای خدای من نمیدونی از دیروز تا حالا چقد دلم برات تنگ شده بود دیروز خیلی حالم گرفته شد وقتی اومدم و پست آخرتو خوندم یه شعر مخصوص فی البداهه برات نوشتم اما درست وقتی که خواستم بفرستم برات وبلاگو حذف کردی خیلی حس بدی بود باز خوبه خیلی وقت نبود که با هم بودیم اینقد دلم گرفت اگه نه که مینشستم زار زار گریه میکردم
پست پایین شعر مخصوص تو خوندیش خانومی؟
بازم بیا نذاری دلم برات بیشتر تنگ شه!

شیوا سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 09:19 ب.ظ http://just-kiss.blogsky.com/

اوه اوه دل و قلوه ای رد و بدل میشه
اومدم نظر بزارم اصلا مخم هنگید
برم من جای من نیست اینجا

نه گلم اینجا یه راه آبیه برای همه شما عزیزانم کم کم با نوشته هام آشنا میشی و دیگه نمی هنگی!
در ضمن حالا دیگه خود شما هم یکی از ماهایی و این یعنی اینجا جای تو هم هست در ضمن اینجا قرار نیست کسی جای دیگری رو تنگ کنه بذار بیشتر با روحیت آشنا شم بعد برای شما هم یه شعر مینویسم مخصوص مخصوص!
خوش اومدی شیوا عزیز

Street Group چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 11:30 ق.ظ http://streetgroup.blogsky.com

بابا جون من یه ترجمه از اینا بزار
شاید بعضی ها(دقیقا خودمو میگم)بلد نیستن خوشگل ترجمه کنن

نه دیگه تمام خوبیش به اینه که معنیش نباشه
ودرضمن بعضی ها(دقیقا خود شما رو میگم)که ترجمه کردن بلد نیستن برن یه کم زبان یاد بگیرن
تازه مگه تو نمیخواستی بری خارج؟

Street Group چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 11:31 ق.ظ http://streetgroup.blogsky.com

اِ راستی یادم رفت سلام کنم

چطوری عزیزم...خوبی؟؟؟

سلامتی؟؟

علیک سلام!
خدا رو شکر خوبم یا بهتره بگم نسبت به روزای گذشته عالیم!
سلامتن خداروشکر هستم!
شما چطوری ؟سلامتی؟

شیوا چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 03:15 ب.ظ http://just-kiss.blogsky.com/

از اون جهت عرض کردم خدمتتون که لاو میترکوندین من چشم و گوشم باز میشد زشته جلوی بچه

سلام خوبی؟
خوشی؟
میسی بهم سر میزنی لینکت می کنم بزار اول نظرمو بدم
من که تو زبان مادریم مشگل دارم چه برسه خارجکیش
من و از وبلاگم بشناس فردی شر و شیطون و عاشق که عشقش گذاشته رفته
ایدیمم که رو وبلاگه
سایتی هم که عضو هستم و پاتوقمه هم تو وبلاگ لینکش هست
دیگه هیمن دیگه
موفق باشی دوست عزیز

سلام
ممنون که اومدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد