آنجا راهی آبی...؟

روزی همه مان از پشت یک نگاه خواهیم دید و آنگاه...

آنجا راهی آبی...؟

روزی همه مان از پشت یک نگاه خواهیم دید و آنگاه...

شروع نوای امروز!

امروز نوشیدنی بود آرام

 

زلال ،صاف ،پر روح و آبناک

 

امروز دیر میبایست نه دور از تاریکی ها

 

چه خوش می نواختم لبخند را

 

چشمانم مهربان و آرام ،شاد شاد

 

چه آزاد می دویدم دور دشت شاد!

 

چه بی قید شده بودم!

 

و چه شادانم !

 

ببینم من ،بیداری؟

 

دارم برایت می نوازم

 

آهنگش را می شناسی؟می پسندی؟

 

امروز را دیدی چه نیلگون زندگی رخش وار نفس می کشید ؟

 

امروز گمانم پرواز را هم تجربه کردم!

 

درست میگویم من؟

 

چرا ساکت نشسته ای درونم؟

 

گفته هایم زیاد شده؟شیرین می گویم یا ...

 

یا برایت دیگر نیستنی شده شادی ام؟

 

اما گمانم دلیل چیز دیگری است

 

امروز آنقدر خوب لبخندمان می زد که هر هیچ غرق در اوییم!

 

ببینم من می آیی باز هم از این روز ها بسازیم؟

 

راستی من  می آیی باز هم آرزو های خوب را بشنویم ،رنگ زنیم،شاد شویم ، غوغا کنیم؟

 

اصلا این را بگویم از امروز بیا با هم روز را لبخند بداریم،شادی بیاشامیم!

 

هر روز را امروزش بسازیم نه روزی!

 

می نوازم من می پسندی؟

 

اصلا دست هایت را به من بسپار بیا با بنوازیم!

 

امروز دیدی انگار آهنگمان لطیف تر بود!

 

اصلا چرا انگار؟

 

آری بود !

 

ببینم من امروز خسته شده ای ؟چرا چیزی نمی گویی ببینم من بیداری؟

 

دارم می نوازم می پسندی؟

 

بخواب باز هم از این نوشیدنی ها مینوازیم

 

میخندیم می سپارم تو را امروز به خویشتن!

 

ببینم من می آیی نوای خوبی را لمس کنیم؟

 

راستی من

 

امروز

 

ممنون

 

که با هم بودیم!

 

ببینم من خواب رفتی؟

 

دارم می نوازم می پسندی؟

 

 

نظرات 4 + ارسال نظر
نگار پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 11:24 ق.ظ http://khoneyeman.mihanblog.com/

ســـــــــــــــــــلام عزززیـــــــــــــــزم...
خوبی؟


خیــــــــــــــلی قشنگ بود...
اینارو از خودت می گی؟؟؟اگه آره که واقعا" عـــــــــــــــــالیه...

سلام دوست گلم!
ممنون عالیم !
این چزخش تنفس را که میبینم میدانم هنوز راهی برای زیستن آبی هست و این است که هر لحظه بهترم!
ممنون گلم کارای تو هم خیلی زیباست
آره کار خودمه و خوشحالم که میپسندی اما هنوز خیلی جای رفتن دارم !

مریم پنج‌شنبه 8 تیر 1391 ساعت 06:23 ب.ظ http://sooskesiah.blogsky.com

خیلی قشنگ بود

ممنون عزیزم
نظر لطفتونه!

Zhinoos.Blue یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 03:25 ب.ظ http://kooleh-poshti.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااام سانازی جونــــــــــــــــم!

خوبی خوشی؟؟؟؟ چه خبرا؟؟؟ خیلی دلم برای خودت و وبلاگت تنگیده بود...

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
ژینوس جونم خوش اومدی دلم برات تنگ شده بود یه عالمه!
چرا دیر اومدی آخه مگه امتحانتون دو هفته پیش نبود؟

عزیزم خوشحالم که اینجایی!

Zhinoos.Blue یکشنبه 11 تیر 1391 ساعت 03:27 ب.ظ http://kooleh-poshti.blogsky.com

این متنت هم عالی بود.... یعنی فک میکنم از همه متن هایی که قبلا نوشته بودی قشنگ تر بود... عالی بود...

ممنون عزیزم
خوشحالم که پسندیدی! و اینم که میگی بهتره خودمم قبول دارم و بخاطر اشکالیه که توی کارای قبلیم بود و خدا رو شکر دارم سعی میکنم حلش کنم و
همین جا از معلم عزیزم که راهنماییم کرد تشکر میکنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد