آنجا راهی آبی...؟

روزی همه مان از پشت یک نگاه خواهیم دید و آنگاه...

آنجا راهی آبی...؟

روزی همه مان از پشت یک نگاه خواهیم دید و آنگاه...

!

never say you don't have time.you've been given time as much as Davinci,Helen Keller,Albert Enstein and others
نظرات 3 + ارسال نظر
مژده چهارشنبه 17 خرداد 1391 ساعت 09:51 ب.ظ

واقعا به موقع بود آفرین به این انتخاب...مرسی که سر میزنی عزیزم

ممنون عزیزم قابل نداره

شیوا سه‌شنبه 23 خرداد 1391 ساعت 05:56 ب.ظ http://just-kiss.blogsky.com/

من تو زبان مادری هم مشکل دارم
چه برسه به خارجکی

ok no problem
حالا چرا شما گیر دادی به این یکی این همه متن فارسی دارم اونا رو بخون!

شیوا چهارشنبه 24 خرداد 1391 ساعت 03:21 ب.ظ http://just-kiss.blogsky.com/

نه دیگه من باید به اینا گیر بدم
چون وبلاگت رنگ ابی داشت فکرکردم پسری
حالا که فهمیدم دختری خیلی خوشحال شدم

ما همه مون انسانیم نمیدونم چرا با چند تا اسم دختر و پسر شدیم و حالا خیلی هامون متضاد همیم که مثلا...
تازه کی گفته آبی مخصوص پسراست؟
خوشحالم که خوشحالی!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد