آنجا راهی آبی...؟

روزی همه مان از پشت یک نگاه خواهیم دید و آنگاه...

آنجا راهی آبی...؟

روزی همه مان از پشت یک نگاه خواهیم دید و آنگاه...

هم آرزو با...

اگر قرار است آرزویی برآورده شود بگذار من هم با آب هم آرزو باشم

میخواهم امشب سبکبال آسمان را در آغوش بکشم انگار او آرزو های خوبی برایمان دارد!

و زمین تو چه؟آرزویی برایم آماده کرده ای؟

خوشا به حالم من آب و آسمان و زمین را برای آرزو کردن برایم دارم!!!!


(دست نوشته های من)student

تصاویر جدید زیباسازی وبلاگ , سایت پیچک » بخش تصاویر زیباسازی » سری
 دوم www.pichak.net کلیک کنید

نظرات 6 + ارسال نظر
بابی پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 04:35 ب.ظ

ووووووووو چه باحال

white پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 05:28 ب.ظ

سلام student
کارت خیلی درسته بابا عالی مینویسی
به جان خودش راس میگم

سلام دوست عزیز
خوش اومدین و ممنون
به جان...؟

ژینوس دوشنبه 8 خرداد 1391 ساعت 11:29 ق.ظ http://kooleh-poshti.blogsky.com

student جونم، نمیتونم واسه اون پست بالاییا نظر بدم...

همین جا میگم:
Both of them were very nice.

ژینوس عزیز نمیدونم قضیه چیه همه دارن همینو میکن
ببخشید گلم

pink سه‌شنبه 9 خرداد 1391 ساعت 11:03 ق.ظ


سلام با حرفا و احساس های آبیت موافقم
ولی من بیشتر صورتی ام

فک میکنم که توی متنت چند نفر رو از قلم انداختی بهش فک کن!

سلام pinkعزیز
این که همه چیز اینجا آبیه منظورم رنگ آبی نیست
حس آبه ،جنس آبه
این که میگم آبی رو دوست دارم حرفی از رنگ آبی نیست بلکه دارم میگم جنس آب رو دوست دارم
بعد اینکه واقعا رنگ آبی رو دوست دارم اما نه اون چیزی که همه اسمشو گذاشتن آبی بلکه رنگ واقعی آب
به قول یکی از معلمای عزیزم :
دریا رو از بالا که میبینی آبیه بعد از زیز که ببینیش سبزه ولی هیچ یک از این رنگ ها نیست
حالا من رنگ آب رو دوست دارم ولی آب چه رنگیه واقعا؟
عزیزم آبی و سبز و قرمز و یا صورتی تو فرقی نمیکنه ما همه روزی از پشت یک نگاه خواهیم دید!
در مورد متن هم من اینجا دارم از گوشه های از وجودم چیزهایی که میشنوم رو در قالب شعر داستان دکلمه یا قطعه ادبی میگم تا بقیه هم شنیده باشن ممکن نظر شما بامن فرق کنه اما بازم بهش فکر میکنم!
ممنون که سر زدی

ژینوس چهارشنبه 10 خرداد 1391 ساعت 12:31 ب.ظ http://kooleh-poshti.blogsky.com

فکر میکنم مشکل از قالبت باید باشه...

قالب که خیلی وقته این بوده...

هستی پنج‌شنبه 11 خرداد 1391 ساعت 03:58 ب.ظ http://parvanegi.blogsky.com

خیلی قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد