آنجا راهی آبی...؟

روزی همه مان از پشت یک نگاه خواهیم دید و آنگاه...

آنجا راهی آبی...؟

روزی همه مان از پشت یک نگاه خواهیم دید و آنگاه...

روز پایان آرزو ها



خوب یه روزی میرسه که دیگه هیچ آرزویی برای بعد نداری،یکی تو را سوگند میدهد آرزوی او آرزویت شودو دیگری تو را سوگند میدهد که مبادا بپذیری آرزوی آن دیگری!

 

اما من،الهه ی آرزو ها امروز و این لحظه خوب میشناسم همه آرزو ها را و به راستی بیزارم از روزی که هیچ آرزویی در دامان نداشته باشم وخوب میدانم این تنها چیزی است که در مورد من هرگز امکان پذیر نیست!

کاش همیشه این چنین بود!

کاش وقتی الهه ی آرزو ها با تمام غرور از روی ایمان دروغین اظهار میکرد که تنها کسی است که روز بی آرزو را احساس نخواهد کرد میدانست این چنین در حقیقت از هر آنچه تو بگویی زیباتر است و امکان پذیر!



و حالا بی نهایت و اندی سال است که الهه ی آرزو ها ،آرزوی روز بی آرزو را دارد و این است که حالا دیگر کسی او را الههی آرزو ها نمی نامد و چنان می نمایند که دیگر هیچ ارزشی در میانشان ندارد


خسته ی آرزوها ،همان الهه را میگویم ،این روز ها نمیدانم چگونه است احوالش

اما کاش میدانست چنان روزی وجود ندارد و اینگونه آرزوهایش پایان میافت آن وقت بود که به آخرین آرزویش میرسید.

ولی چه کسی آرزو خواهد کرد که الهه باور کند؟نمیدانم!

افسوس که الهه با همه آرزو ها قهر است جز همان یکی و این است که در به سوی هر شنیدنی بسته و ...

چه کسی و چگونه به او خواهد گفت که چنین روزی وجود نخواهد داشت؟نمیدانم!

و آیا او باور خواهد کرد؟باز هم نمیدانم!


آه ،بیچاره الهه آرزو ها...!


(دست نوشته های منstudent)

نظرات 2 + ارسال نظر
شاعرک پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 05:24 ب.ظ


سلام گلی جون
چه کسی و چگونه به او خواهد گفت که چنین روزی وجود نخواهد داشت؟نمیدانم!

و آیا او باور خواهد کرد؟باز هم نمیدانم!


آه ،بیچاره الهه آرزو ها...!
خیلی قشنگ بودش حرف نداره!

سلام گلم
ممنون قابل نداره
دلم براتون تنگ شده بود ممنون که اومدین

مژده پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 08:41 ب.ظ

گلم امشب فقط برای آرزو های تو دعا کردم...راستش خودم به این معتقدم که اگه خدا بخواد آرزو رو براورده کنه تو هر روزی میتونه و اون وقت دیگه شب آرزوها معنی نداره

ممنونم مژده عزیزم
گفتم که حتی اگه باورش ندارین یا حتی اگه مثل من هنوز دنبال اینین که بفهمین آرزو چیه بازم آرزو کنین
ممنون که اومدی عزیز

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد