آنجا راهی آبی...؟

روزی همه مان از پشت یک نگاه خواهیم دید و آنگاه...

آنجا راهی آبی...؟

روزی همه مان از پشت یک نگاه خواهیم دید و آنگاه...

آدم را سجده کن!

:ابلیس
آنقدر شکست خورده ام که راه شکست دادنت را آموخته ام
که تو به زودی شکست میخوری
که من آدم اراده ام شکستت میدهد...و تو...
و تو از این شکست میترسی!
 واینگونه است که راهی جز دوز  و کلک هم نداری
 چرا که باخته ای باخته!
من فرزند آدم فرشتگان را به مهر می ستایم که...

و تو در ازای یک سجده فرشتگی را از خود سلب کردی؟

چه کردی شیطان؟!چه کردی؟!!
:شیطان
برتری ام ناباورانه برایت ثابت شده و خواهد شد و من در اوج ناباوری شکستت میدهم
شکستی قریب الوقوع،نزدیک و نزدیک تر آنکه بگویم نزدیک
 و تو دست و پایی بزن  که اشتباه کردی .......... اشتباه،اشتباه،اشتباه
و شیطان
آیا در آستانه ی شکستت باز هم آدم راسجده نخواهی کرد؟؟ نخواهی کرد؟!!
 



(دست نوشته های منstudent)

نظرات 3 + ارسال نظر
مژده پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 12:42 ب.ظ http://mmojdeh92,persianblog.ir

سلام عزیز/وب زیبایی داری /ممنون که سر زدید/حتما باز هم میام/پست زیبایی بود...ولی کلا از من به تو نصیحت با شیطون حرف نزن...خطرناکه حسن.....
موفق و موید باشی

سلام مژده جونم
ممنون که اومدی عزیز!
بله چشم دیگه با شیطون حرف نمیزنم ولی یه وقتایی بهش اخطار میدم اجازه هست؟

ژینوس پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 01:25 ب.ظ http://kooleh-poshti.blogsky.com

خیلی گشنگ بود عزیزم... خیلی خوب نوشتی...


خواهش میکنم قابل شما رو نداره

ژینوس پنج‌شنبه 4 خرداد 1391 ساعت 01:26 ب.ظ http://kooleh-poshti.blogsky.com

راستی چرا اسمتو گذاشتی student??!?!?! مدرسه را بسیار دوست میداری؟

مدرسه که به جای خودش
ولی نه کلی حکمت داررررد!
دوست دارم همیشه در حال یاد گرفتن باشم و این برام مهمه که همه حتی اگه شده ۱ کلمه بهم یاد بدن
اوه چ منطقی حرف زدم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد