آنجا راهی آبی...؟

روزی همه مان از پشت یک نگاه خواهیم دید و آنگاه...

آنجا راهی آبی...؟

روزی همه مان از پشت یک نگاه خواهیم دید و آنگاه...

!

The country which forgets its own legends

tries to satisfy itself by other countries' legends

Children of such a dynasty are open and vulnerable

Great Orod

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 07:40 ب.ظ

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای نه

oh

شاعرک چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 06:49 ب.ظ

سلام دوست گلم جمله هایی که میزاری تکن ولی متن های خودت تازگی بیشتری داره علاوه براین استعداد های تازه یه شاعره که میتونه برای خیلی ها جذاب باشه
لااقل من خودم اینطوری میپسندم
اگه میشه از کارای خودت بیشتر بگذار

ممنون وحتما

خودمیییم چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 07:05 ب.ظ

منم با شاعرک موافقم

ok understood

محمد پارسا چهارشنبه 30 فروردین 1391 ساعت 09:19 ب.ظ http://phistory.blogsky.com

سلام بر شما
خوش حالم که سری به من زدید و کلبه من رو منور فرمودید.
با نام (آنجا راهی آبی؟) لینک شدید.
با تشکر
کریمی

سلام
ممنون

شاعرک یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 06:47 ب.ظ

معما را بسازیدت عالیه
با اینم که گ
ذاشتیش توی قسمت برگه ها موافقم
آخه هر کسی لیاقت خوندنشو نداره

ممنونم اما فکر میکنم به لیاقت داشتن نیست همه حق دارن بفهمن اما خودشون باید انتخاب کنن
نه؟

lkl یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 06:50 ب.ظ

oh dear god!

tnks 4 coming

گلنار یکشنبه 3 اردیبهشت 1391 ساعت 10:31 ب.ظ http://golnarism.blogfa.com

چقدر اینجا حالو هواش فرق داره !
چه خنک و شاده !

سلام دوست عزیز
از خوبی خودتونه خجالتم میدین

ژینوس چهارشنبه 6 اردیبهشت 1391 ساعت 09:11 ق.ظ http://zhinoos.blogsky.com

خیلی وب دوست داشتنیی داری... لینکت کردم

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد