آنجا راهی آبی...؟

روزی همه مان از پشت یک نگاه خواهیم دید و آنگاه...

آنجا راهی آبی...؟

روزی همه مان از پشت یک نگاه خواهیم دید و آنگاه...

از چشمانتان خبری دارید؟

گاهی نگاهم تمام اتفاق ها را لمس میکرد

فریاد میکشید

اشاره می کرد

اما...

هیچ چشمی برای دیدن نبود


من نمی توانستم چشم هایم را برای دیدن به خودم قرض بدهم

خیلی چیزها برای دیدن بود

اما...

همه ی چیزهای دیدنی در حقیقت چیزی بود که من نمی دیدم


خودم را که می دانم چرا

من حوصله ی دیدن نداشتم

اما بقیه ی وجودم ...

من وجودم با من خیلی فرق دارد 


و من وجودم تنها کسی بود که چشم هایم را برای دیدن خوبی ها خرید

شاید آدم بدی باشم که چشم هایم را به خودم فروخته ام

اما چاره ای نبود 


پول خوبی بابتش به من می داد 

خوب می دانم فروختن چشم ها گناه بزرگی است

اما خوشحالم که آنها را به خودم فروخته ام 


وخدای حقیقی را شکر که پیش لز من وجودم بقیه تنها چشم هایم را به امانت می خواستند

که چه بسا اگر پیشنهاد می دادند به آنها هم می فروختم


اما همین غرور من که چشم هایم را به کسی امانت نداد

باعث شده هنوز چشم هایم مال خودم باشد

و حالا خیلی چیزها را که چشم هایم می فهمند

بی آنکه فریاد بکشند من هم آرام میبینم 


ومن چقدر چشمان خوبی دارم!!!!


راستی شما چشمانتان دست کیست ؟

از آنها خبری هم دارید؟


برخیزید شاید بتوانید دوباره آنها را بخرید!

هرچند گران تر اما ارزشش را دارد!


سوگند می خورم ارزشش را دارد!

بروید امروز چشم هایتان را بازخرید فردا گران تر است!!!!



(دست نوشته های منstudent)


نظرات 2 + ارسال نظر
شاعرک دوشنبه 28 فروردین 1391 ساعت 06:25 ب.ظ

کاش می شد لااقل کسی به ما میگفت چشم هایمان کجاست
بیچاره منی که حتی خیلی وقت است آنها را ندیده و نشنیده ام و بیچاره چشم هایم
کجایید چشم های من؟

شاید باید از کس دیگری بپرسیم!

هستی سه‌شنبه 29 فروردین 1391 ساعت 06:41 ب.ظ

Momkene maskhare be nazar biad, vali vaghan ettefagh miofte! Mikhai surate kasi ro ke vaghan duset dare bebini? Ino be 10 nafar befrest bad boro be addresse http://amour-en-portrait.ca.cx/ (in ye bazie faransavie). Surate kasi ke duset dare zaher mishe! Khatare surprise shodan (taghriban 90% shabihe)!" Man khastam in bazio dor bezanam mostaghiman raftam be un address goft intori nemishe! Baiad be 10 nafar befrestish! Nemidunam cetori fahmid, amma majbur shodam in karo anjam bedam bebinam kar mikon

hi dear
wooooooow
i will never accept such a thing!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد